Szkolenia z telemarketingu

Telemarketing jest to nic innego jak sprzedaż. Jednakże odbywa się ona nie bezpośrednio w kontakcie między sprzedawcą, a klientem. Wygląda to tak, że osoby będące telemarketerami dzwonią do wybranych osób za pośrednictwem telefonów służbowych bądź za pomocą specjalnych programów komputerowych (na przykład skype) za pośrednictwem Internetu. Jest to niezwykle wygodna metoda, gdyż można dotrzeć do wielu osób w krótkim czasie. Zazwyczaj takie prace oferują banki, większe firmy, którym zależy na reklamie. Telemarketerzy mają za zadanie sprzedać dany produkt lub zaprezentować jakąś usługę i zachęcić do skorzystania z niej. Telemarketing może również służyć do zbierania pewnych danych: listy mailowej, adresów instytucji, telefonów, stron WWW. Jest to niezwykle przydatne, gdyż potem takie rzeczy można wykorzystać do istotnych celów, jak na przykład reklama poprzez Internet. Zazwyczaj są wysyłane masowo takie same e-maile z ofertami danych firm, jednakże przeważnie system uznaje to za SPAM, ponieważ jest to wysyłane wszystko jednego adresu IP komputera. Mimo wszystko w obecnych czasach telemarketing niezwykle dynamicznie się rozwija, prawdopodobnie spowodowane jest to ciągłym zapotrzebowaniem na taki handel. Przemawia za tym przede wszystkim wygoda oraz skomputeryzowanie większej części świata.

Oczywiście samym z siebie nie można stać się dobrym telemarketingowcem. Trzeba posiadać pewne umiejętności, wyróżniać się szczególnymi cechami. Dlatego też często organizowane są specjalne szkolenia z zakresu telemarketingu. Mają one dokształcać tych, którzy mają już dobre obeznanie z obsługą komputera i Internetu. Chodzi o to, aby te osoby, nauczyły się jak zachęcać klienta, jak zaciekawić go, aby ten nie odłożył zaraz słuchawki. Kurs też ma nauczyć odpowiedniej wymowy i zwrócić uwagę na to, co się mówi podczas wykonywania telefonów. Jest to niezwykle ważne, bo od tego zależy jak potoczy się dalej rozmowa i czy nasz rozmówca będzie zainteresowany. Osoba będąca na stanowisku telemarketingowa musi być bardzo uprzejma, cierpliwa, miła. Musi ona co najważniejsze dobrze się wysławiać, aby dokładnie przekazać jasno wszystkie niezbędne informacje. Szkolenia z zakresu telepracy uczą także istotnej jakże sztuki perswazji, która stanowi 60% sukcesu. Kursant uczy się także jak nie narzucać się klientowi, ale dobrze przedstawić swoją ofertę i zrobić to w ten sposób, by rozmówca wysłuchał go do końca. Pewne cechy charakteru są po prostu niezbędne, aby móc pracować jako telemarketer. W innym wypadku jest to niemożliwe. Osoba musi być pewna siebie, ale nie natarczywa, a co najważniejsze zdyscyplinowana.

Szkolenia z zakresu telemarketingu posiadają różne formy realizacji. Jednym z nich jest szkolenie dla firm. Jest ono zamknięte, gdyż obejmuje tylko daną firmę, a zagadnienia roztrząsane na forach takich szkoleń dotyczą tylko tych zagadnień, o których wyszkolenie prosi dana firma. Kolejnym przykładem realizacji szkoleń są warsztaty otwarte. Jest to forma ogólnodostępna, w których po prostu przedstawiona najlepsze praktyki telemarketingu w tak zwanej „pigułce”. Takie programy przeważnie uwzględniają różnice pomiędzy wyszkoleniem, doświadczeniem poszczególnych uczestników. Trenerzy na bieżąco monitorują ich postępy i pomagają im według indywidualnych potrzeb. Każdy może zgłosić jakiś problem, niewłaściwość, czy po prostu zapytanie. Jedna z form realizacji szkoleń są tak zwane programy rozwojowe. Są one skierowane w kierunku rozwoju konsultantów, menadżerów i trenerów. Program też zakłada wspomaganie indywidualne danego uczestnika. W dzisiejszych czasach szkolenia i warsztaty z zakresu telemarketingu odbywają się również on-line. Wykłady te ukazują interesujące prezentacje multimedialne, bardzo ciekawe i inspirujące pokazy, do których dostęp mamy przez całą dobę wszędzie tam, gdzie posiadamy Internet. Nauka tego rodzaju pozwala na uczeniu się w wybranym przez nas tempie, czasie i miejscu.

Szkolenia z telemarketingu są głównie skierowane do: menadżerów, zarówno przyszłych, jak i obecnych. Kolejnym odbiorcą naszych kursów może być lider danej grupy sprzedażowej. Udział w szkoleniu może wziąć też kierownictwo działu handlowego, jak i osoby zajmujące się działem reklamy i marketingu. Wszyscy ci uczestnicy szkoleń z dziedziny telemarketingu otrzymają kompleksową wiedzę z zakresu marketingu internetowego i telepracy. Po ukończeniu tego kursu kursanci będą potrafili zarządzać projektami i strukturami contact center. Szkolenia są bardzo nowoczesne, zostaną zagwarantowane różnorodne metody nauczania, jak i niekonwencjonalne narzędzia szkoleniowe. Da to wysoką efektywność podejmowanych działań.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO
    Termin: 2020-02-25 - 2020-02-25. Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości dotyczące praktycznych aspektów stosowania pr […]
  • Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem
    Termin: 2020-02-25 - 2020-02-26. Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność k […]
  • Finanse dla niefinansistów
    Termin: 2020-02-27 - 2020-02-28. Szkolenie pozwala zapoznać się z zagadnieniami z zakresu: finansowego celu zarządzania przedsiębiorstwem, wprowadzenia do analizy finansowej przedsiębiorstwa, elementów matematyki finanso […]
  • Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-03. Cel Szkolenia: Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telef […]
  • Negocjacje zakupowe w praktyce
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-03. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników oraz dostarczenie praktycznych narzędzi negocjacyjnych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: mini wykład warsztat z dużą ilością ćwi […]
  • Zatrudnianie cudzoziemców
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-02. Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli zdobyć, poszerzyć i usystematyzować wiedzę w zakresie zatrudniania, opodatkowania i ubezpieczania cudzoziemców w Polsce, zgodnie z najnowszymi przepisami. Podczas szkolenia omówione zostaną regulacje prawne dotyczące przyjazdu i pobytu cudzoziemców w Polsce, podejmowania przez nich legalnej pr […]
  • Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-03. ARTYKUŁ |Autoprezentacja - czym jest i jak ją przygotować, aby dobrze wypaść […]
  • Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami
    Termin: 2020-03-05 - 2020-03-06. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania nim musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych zmian i potrzeb biznesowych. Szkolenie Agile Project Management wprowadza menedżerów projektów w świat myślenia poza schematami dzięki metodologii Agile. W odróżnieniu od tradycyjnych, utartych p […]
  • ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
    Termin: 2020-03-05 - 2020-03-06. Asertywność to jest umiejętność bycia w zgodzie ze sobą, obrony własnych granic i wyrażania swoich opinii z pełnym szacunkiem dla tych samych praw innych. Dobra wiadomość jest taka, że asertywności można się uczyć, jest to więc postawa, którą możemy rozwijać i kształtować. Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowan […]
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
    Termin: 2020-03-06 - 2020-03-06. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom gruntowej wiedzy dotyczącej działalności socjalnej prowadzonej w zakładach pracy, zasad tworzenia regulaminu oraz zasad wydatkowania i rozliczania świadczeń przekazywanych osobom uprawnionym do korzystania z tego typu pomocy. Zapoznanie z aktualnym stanem prawnym w zakresie ewidenc […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode