Szkolenia z telemarketingu

Telemarketing jest to nic innego jak sprzedaż. Jednakże odbywa się ona nie bezpośrednio w kontakcie między sprzedawcą, a klientem. Wygląda to tak, że osoby będące telemarketerami dzwonią do wybranych osób za pośrednictwem telefonów służbowych bądź za pomocą specjalnych programów komputerowych (na przykład skype) za pośrednictwem Internetu. Jest to niezwykle wygodna metoda, gdyż można dotrzeć do wielu osób w krótkim czasie. Zazwyczaj takie prace oferują banki, większe firmy, którym zależy na reklamie. Telemarketerzy mają za zadanie sprzedać dany produkt lub zaprezentować jakąś usługę i zachęcić do skorzystania z niej. Telemarketing może również służyć do zbierania pewnych danych: listy mailowej, adresów instytucji, telefonów, stron WWW. Jest to niezwykle przydatne, gdyż potem takie rzeczy można wykorzystać do istotnych celów, jak na przykład reklama poprzez Internet. Zazwyczaj są wysyłane masowo takie same e-maile z ofertami danych firm, jednakże przeważnie system uznaje to za SPAM, ponieważ jest to wysyłane wszystko jednego adresu IP komputera. Mimo wszystko w obecnych czasach telemarketing niezwykle dynamicznie się rozwija, prawdopodobnie spowodowane jest to ciągłym zapotrzebowaniem na taki handel. Przemawia za tym przede wszystkim wygoda oraz skomputeryzowanie większej części świata.

Oczywiście samym z siebie nie można stać się dobrym telemarketingowcem. Trzeba posiadać pewne umiejętności, wyróżniać się szczególnymi cechami. Dlatego też często organizowane są specjalne szkolenia z zakresu telemarketingu. Mają one dokształcać tych, którzy mają już dobre obeznanie z obsługą komputera i Internetu. Chodzi o to, aby te osoby, nauczyły się jak zachęcać klienta, jak zaciekawić go, aby ten nie odłożył zaraz słuchawki. Kurs też ma nauczyć odpowiedniej wymowy i zwrócić uwagę na to, co się mówi podczas wykonywania telefonów. Jest to niezwykle ważne, bo od tego zależy jak potoczy się dalej rozmowa i czy nasz rozmówca będzie zainteresowany. Osoba będąca na stanowisku telemarketingowa musi być bardzo uprzejma, cierpliwa, miła. Musi ona co najważniejsze dobrze się wysławiać, aby dokładnie przekazać jasno wszystkie niezbędne informacje. Szkolenia z zakresu telepracy uczą także istotnej jakże sztuki perswazji, która stanowi 60% sukcesu. Kursant uczy się także jak nie narzucać się klientowi, ale dobrze przedstawić swoją ofertę i zrobić to w ten sposób, by rozmówca wysłuchał go do końca. Pewne cechy charakteru są po prostu niezbędne, aby móc pracować jako telemarketer. W innym wypadku jest to niemożliwe. Osoba musi być pewna siebie, ale nie natarczywa, a co najważniejsze zdyscyplinowana.

Szkolenia z zakresu telemarketingu posiadają różne formy realizacji. Jednym z nich jest szkolenie dla firm. Jest ono zamknięte, gdyż obejmuje tylko daną firmę, a zagadnienia roztrząsane na forach takich szkoleń dotyczą tylko tych zagadnień, o których wyszkolenie prosi dana firma. Kolejnym przykładem realizacji szkoleń są warsztaty otwarte. Jest to forma ogólnodostępna, w których po prostu przedstawiona najlepsze praktyki telemarketingu w tak zwanej „pigułce”. Takie programy przeważnie uwzględniają różnice pomiędzy wyszkoleniem, doświadczeniem poszczególnych uczestników. Trenerzy na bieżąco monitorują ich postępy i pomagają im według indywidualnych potrzeb. Każdy może zgłosić jakiś problem, niewłaściwość, czy po prostu zapytanie. Jedna z form realizacji szkoleń są tak zwane programy rozwojowe. Są one skierowane w kierunku rozwoju konsultantów, menadżerów i trenerów. Program też zakłada wspomaganie indywidualne danego uczestnika. W dzisiejszych czasach szkolenia i warsztaty z zakresu telemarketingu odbywają się również on-line. Wykłady te ukazują interesujące prezentacje multimedialne, bardzo ciekawe i inspirujące pokazy, do których dostęp mamy przez całą dobę wszędzie tam, gdzie posiadamy Internet. Nauka tego rodzaju pozwala na uczeniu się w wybranym przez nas tempie, czasie i miejscu.

Szkolenia z telemarketingu są głównie skierowane do: menadżerów, zarówno przyszłych, jak i obecnych. Kolejnym odbiorcą naszych kursów może być lider danej grupy sprzedażowej. Udział w szkoleniu może wziąć też kierownictwo działu handlowego, jak i osoby zajmujące się działem reklamy i marketingu. Wszyscy ci uczestnicy szkoleń z dziedziny telemarketingu otrzymają kompleksową wiedzę z zakresu marketingu internetowego i telepracy. Po ukończeniu tego kursu kursanci będą potrafili zarządzać projektami i strukturami contact center. Szkolenia są bardzo nowoczesne, zostaną zagwarantowane różnorodne metody nauczania, jak i niekonwencjonalne narzędzia szkoleniowe. Da to wysoką efektywność podejmowanych działań.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-09-23 - 2019-09-24. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu maprzede wszystkimna celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. […]
  • Efektywne negocjacje sprzedażowe
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem. Korzyści dla uczestników szkolenia: W efekcie szkolenia poznasz: Narzędzia służące rozpoznawaniu osob […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w […]
  • Negocjacje w biznesie
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników na […]
  • Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-26. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub skła […]
  • FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą d […]
  • Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Znasz to uczucie kiedy siedzisz jak sparaliżowany przed ekranem komputera i nie wiesz od czego zacząć, tyle masz zadań? A na wszystko tak niewiele czasu. A może często pracujesz po godzinach? Nie musi tak być, jeśli nauczysz się zarządzania swoją energią, przyswoisz kilka zasad i narzędzi wspomagających zarządzanie sobą w cza […]
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
    Termin: 2019-09-30 - 2019-10-01. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.: stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach […]
  • Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)
    Termin: 2019-10-02 - 2019-10-02. Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie E […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode