Szkolenia z asertywności – komu jest to potrzebne?

Szkolenia najczęściej kojarzą się nam ze zdobywaniem nowego zawodu lub też z podnoszeniem posiadanych już kwalifikacji zawodowych. Nic bardziej mylnego. Szkolenia, bowiem bardzo często pomagają nam nie tylko w znalezieniu czy utrzymaniu stanowiska pracy, które już zajmujemy od jakiegoś czasu, ale także pomagają nam w zdobyciu pewnych umiejętności indywidualnych, które mogą w zdecydowany sposób wpłynąć, na jakość naszego życia i funkcjonowania nie tylko na tle zawodowym. Jednym z takich szkoleń jest szkolenie z zakresu asertywności.

Czym jest asertywność? Asertywność najogólniej mówiąc jest to trudna sztuka nawiązywania kompromisów z określoną osobą. Jest to także trudna sztuka mówienia NIE w chwili, kiedy wyraźnie czujemy, że ktoś chce zyskać coś naszym kosztem nie uwzględniając przy tym zupełnie naszych osobistych preferencji czy potrzeb. Jest to, więc jak widać niezbędna umiejętność, która może przydać się nie tylko w życiu prywatnym, ale także a raczej przede wszystkim na gruncie zawodowym.

Dając, więc odpowiedź na postawione w temacie pytanie należy stwierdzić, że szkolenia z asertywności są potrzebne każdemu, kto ma, na co dzień kontakt z ludźmi (czy to z szefostwem czy też z innymi pracownikami) i nie bardzo potrafi z nimi rozmawiać. Jest to doskonała propozycja dla każdego, kto nie potrafi walczyć o swoje potrzeby ani realizować swoich celów, gdyż nad swoje własne dobro stawia dobro innych osób. Jest to też świetna propozycja dla szefów, menadżerów oraz kierowników dużych zespołów pracowniczych czy zakładowych, którzy nie potrafią znaleźć wspólnego języka ze swoimi współpracownikami. Asertywność uczy, bowiem jak sobie radzić w takich trudnych sytuacjach, gdzie na pierwszy rzut oka kłócą się różne interesy różnych osób. Dzięki umiejętnej rozmowie możemy, bowiem wypracować sobie nie tylko szacunek u swoich podwładnych ale także zachęcić ich do łagodniejszego postrzegania naszej osoby a czasami nawet wzbudzić u nich sympatię do nas.

Tak, więc podsumowując należy powiedzieć, jasno i wyraźnie, że szkolenia z asertywności to szkolenia, które pomagają nam w osiągnięciu własnych korzyści, ale z uwzględnieniem potrzeb wszystkich osób zaangażowanych w daną relację, to szkolenia, które uczą nas współgrania z innymi ale przede wszystkim to szkolenia, które uczą nas jak właściwie nawiązywać i podtrzymywać relacje z innymi osobami.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Dostęp do informacji publicznej w kontekście najnowszych nowelizacji przepisów oraz RODO
    Termin: 2020-02-25 - 2020-02-25. Udział w szkoleniu ma za zadanie udzielić odpowiedzi na wiele kluczowych pytań, a także rozwiać wątpliwości dotyczące praktycznych aspektów stosowania pr […]
  • Komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej - świadome komunikowanie, zarządzanie emocjami i stresem
    Termin: 2020-02-25 - 2020-02-26. Panowanie nad swoimi emocjami i właściwa komunikacja wspomagają prawidłowe relacje interpersonalne. Inteligencja emocjonalna odpowiada za Twoją umiejętność k […]
  • Finanse dla niefinansistów
    Termin: 2020-02-27 - 2020-02-28. Szkolenie pozwala zapoznać się z zagadnieniami z zakresu: finansowego celu zarządzania przedsiębiorstwem, wprowadzenia do analizy finansowej przedsiębiorstwa, elementów matematyki finanso […]
  • Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-03. Cel Szkolenia: Celem szkolenia jest dostarczenie i przećwiczenie umiejętności efektywnego komunikowania się przez telefon. Jest to jeden z najczęściej wykorzystywanych obecnie środków komunikacji z klientami, który posiada zarówno zalety jak i ograniczenia. Świadome wykorzystywanie technik komunikacyjnych podczas rozmów telef […]
  • Negocjacje zakupowe w praktyce
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-03. Celem szkolenia jest podniesienie poziomu samowiedzy w zakresie posiadanych umiejętności negocjacyjnych uczestników oraz dostarczenie praktycznych narzędzi negocjacyjnych. Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia: mini wykład warsztat z dużą ilością ćwi […]
  • Zatrudnianie cudzoziemców
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-02. Cel szkolenia: Szkolenie pozwoli zdobyć, poszerzyć i usystematyzować wiedzę w zakresie zatrudniania, opodatkowania i ubezpieczania cudzoziemców w Polsce, zgodnie z najnowszymi przepisami. Podczas szkolenia omówione zostaną regulacje prawne dotyczące przyjazdu i pobytu cudzoziemców w Polsce, podejmowania przez nich legalnej pr […]
  • Prezentacja i autoprezentacja - wystąpienia publiczne
    Termin: 2020-03-02 - 2020-03-03. ARTYKUŁ |Autoprezentacja - czym jest i jak ją przygotować, aby dobrze wypaść […]
  • Agile Project Management - efektywne zarządzanie projektami
    Termin: 2020-03-05 - 2020-03-06. Jeśli projekt ma osiągnąć sukces, strategia zarządzania nim musi być dostatecznie elastyczna, by móc dostosować się do dynamicznych zmian i potrzeb biznesowych. Szkolenie Agile Project Management wprowadza menedżerów projektów w świat myślenia poza schematami dzięki metodologii Agile. W odróżnieniu od tradycyjnych, utartych p […]
  • ASERTYWNOŚĆ. Trening budowania profesjonalnej postawy w sytuacjach zawodowych i pewności siebie w sytuacjach prywatnych
    Termin: 2020-03-05 - 2020-03-06. Asertywność to jest umiejętność bycia w zgodzie ze sobą, obrony własnych granic i wyrażania swoich opinii z pełnym szacunkiem dla tych samych praw innych. Dobra wiadomość jest taka, że asertywności można się uczyć, jest to więc postawa, którą możemy rozwijać i kształtować. Do udziału w szkoleniu zapraszamy osoby zainteresowan […]
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
    Termin: 2020-03-06 - 2020-03-06. Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom gruntowej wiedzy dotyczącej działalności socjalnej prowadzonej w zakładach pracy, zasad tworzenia regulaminu oraz zasad wydatkowania i rozliczania świadczeń przekazywanych osobom uprawnionym do korzystania z tego typu pomocy. Zapoznanie z aktualnym stanem prawnym w zakresie ewidenc […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode