Szkolenia z asertywności – komu jest to potrzebne?

Szkolenia najczęściej kojarzą się nam ze zdobywaniem nowego zawodu lub też z podnoszeniem posiadanych już kwalifikacji zawodowych. Nic bardziej mylnego. Szkolenia, bowiem bardzo często pomagają nam nie tylko w znalezieniu czy utrzymaniu stanowiska pracy, które już zajmujemy od jakiegoś czasu, ale także pomagają nam w zdobyciu pewnych umiejętności indywidualnych, które mogą w zdecydowany sposób wpłynąć, na jakość naszego życia i funkcjonowania nie tylko na tle zawodowym. Jednym z takich szkoleń jest szkolenie z zakresu asertywności.

Czym jest asertywność? Asertywność najogólniej mówiąc jest to trudna sztuka nawiązywania kompromisów z określoną osobą. Jest to także trudna sztuka mówienia NIE w chwili, kiedy wyraźnie czujemy, że ktoś chce zyskać coś naszym kosztem nie uwzględniając przy tym zupełnie naszych osobistych preferencji czy potrzeb. Jest to, więc jak widać niezbędna umiejętność, która może przydać się nie tylko w życiu prywatnym, ale także a raczej przede wszystkim na gruncie zawodowym.

Dając, więc odpowiedź na postawione w temacie pytanie należy stwierdzić, że szkolenia z asertywności są potrzebne każdemu, kto ma, na co dzień kontakt z ludźmi (czy to z szefostwem czy też z innymi pracownikami) i nie bardzo potrafi z nimi rozmawiać. Jest to doskonała propozycja dla każdego, kto nie potrafi walczyć o swoje potrzeby ani realizować swoich celów, gdyż nad swoje własne dobro stawia dobro innych osób. Jest to też świetna propozycja dla szefów, menadżerów oraz kierowników dużych zespołów pracowniczych czy zakładowych, którzy nie potrafią znaleźć wspólnego języka ze swoimi współpracownikami. Asertywność uczy, bowiem jak sobie radzić w takich trudnych sytuacjach, gdzie na pierwszy rzut oka kłócą się różne interesy różnych osób. Dzięki umiejętnej rozmowie możemy, bowiem wypracować sobie nie tylko szacunek u swoich podwładnych ale także zachęcić ich do łagodniejszego postrzegania naszej osoby a czasami nawet wzbudzić u nich sympatię do nas.

Tak, więc podsumowując należy powiedzieć, jasno i wyraźnie, że szkolenia z asertywności to szkolenia, które pomagają nam w osiągnięciu własnych korzyści, ale z uwzględnieniem potrzeb wszystkich osób zaangażowanych w daną relację, to szkolenia, które uczą nas współgrania z innymi ale przede wszystkim to szkolenia, które uczą nas jak właściwie nawiązywać i podtrzymywać relacje z innymi osobami.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-09-23 - 2019-09-24. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu maprzede wszystkimna celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. […]
  • Efektywne negocjacje sprzedażowe
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem. Korzyści dla uczestników szkolenia: W efekcie szkolenia poznasz: Narzędzia służące rozpoznawaniu osob […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w […]
  • Negocjacje w biznesie
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników na […]
  • Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-26. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub skła […]
  • FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą d […]
  • Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Znasz to uczucie kiedy siedzisz jak sparaliżowany przed ekranem komputera i nie wiesz od czego zacząć, tyle masz zadań? A na wszystko tak niewiele czasu. A może często pracujesz po godzinach? Nie musi tak być, jeśli nauczysz się zarządzania swoją energią, przyswoisz kilka zasad i narzędzi wspomagających zarządzanie sobą w cza […]
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
    Termin: 2019-09-30 - 2019-10-01. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.: stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach […]
  • Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)
    Termin: 2019-10-02 - 2019-10-02. Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie E […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode