SZKOLENIA – PRAKTYCZNA DROGA DO SUKCESU

Biznes to ciągłe negocjacje, ogromna wiedza na temat komunikacji niewerbalnej, strategia rozwoju, załatwianie spraw w urzędach oraz „tysiące innych rzeczy”, którymi przedsiębiorca zajmuje się właściwie na co dzień. Tym samym są to „tysiące spraw”, w których powinien posiadać doświadczenie. Praktyka, praktyka, praktyka. Bez niej nie znajdziesz pracy. To przepustka pozwalająca na podjęcie jakichkolwiek kolejnych kroków.

W obrębie marketingu i prężnie rozwijających się wokół niego nowych działów pracy, wyższe wykształcenie okazuje się niewystarczającym atutem do zdobycia dobrej posady. Trzeba być pewnym siebie i odważnie brnąć do przodu. Najważniejsze żeby łapać się każdej możliwej okazji. Im więcej praktyk tym większe doświadczenie i oczywiście większa szansa na zdobycie wymarzonej pracy. Spotkania z ludźmi sukcesu zmieniają mentalność i poszerzają nasze horyzonty. W biznesie chodzi właśnie o taką „praktyczną wiedzę”, której nie zaoferują nam żadne uniwersytety.

Wiedza zaczerpnięta z podręczników powinna stanowić podstawę do dalszej nauki, jaką właśnie przyniesie nam zdobywane doświadczenie. To dzięki niemu nabieramy dystansu i obycia w zawodzie. Im mamy większe doświadczenie, tym po latach stajemy się bardziej niezastąpieni w firmie. Potrafimy podejmować szybkie i dobre decyzje oparte na własnej autopsji lub błędach czy sukcesach innych ludzi pracujących w dużych korporacjach, które rzadko pozwalają sobie na zatrudnianie tzw.„teoretyków”.Innymi słowy, ktoś, kto nawet z wyróżnieniem ukończył studia na wysoko postawionej w rankingu uczelni, a mimo to, w jego CV widnieją pustki, może sobie nagle uświadomić, że stanął właśnie przed długą drogą zdobywania stażów. Okazują się one niezbędne w zawodzie oraz aby móc w ogóle ubiegać się o jakąkolwiek lepszą posadę. Na zbieranie doświadczenia nigdy nie jest za późno, ale na to potrzeba czasu…

W XXI wieku, w każdej dziedzinie, w której można odnieść duży sukces, trwa zapewne nie obcy nikomu tzw. „wyścig szczurów”. Niestety zawsze może się zdarzyć, że znajdą się młodsi i bardziej wykwalifikowani od nas ludzie. Dlatego by rozwijać swoją przyszłą karierę trzeba być ciągle aktywnym, ponieważ wiedza z zakresu marketingu ciągle się poszerza, a rzesze nowych i świadomych tego ludzi, z roku na rok poszerzają konkurencję na rynku pracy.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-09-23 - 2019-09-24. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu maprzede wszystkimna celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. […]
  • Efektywne negocjacje sprzedażowe
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem. Korzyści dla uczestników szkolenia: W efekcie szkolenia poznasz: Narzędzia służące rozpoznawaniu osob […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w […]
  • Negocjacje w biznesie
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników na […]
  • Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-26. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub skła […]
  • FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą d […]
  • Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Znasz to uczucie kiedy siedzisz jak sparaliżowany przed ekranem komputera i nie wiesz od czego zacząć, tyle masz zadań? A na wszystko tak niewiele czasu. A może często pracujesz po godzinach? Nie musi tak być, jeśli nauczysz się zarządzania swoją energią, przyswoisz kilka zasad i narzędzi wspomagających zarządzanie sobą w cza […]
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
    Termin: 2019-09-30 - 2019-10-01. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.: stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach […]
  • Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)
    Termin: 2019-10-02 - 2019-10-02. Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie E […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode