Kreowanie wizerunku

Każdy wie jak ważny jest potencjał osobisty. Ma on wielki wpływ na przyszłość każdej osoby. Na sam początek należy poznać swój typ charakteru. Właściwe rozpoznanie skutkuje bowiem potem różnymi rzeczami. Obecnie wyróżnia się cztery rodzaje osobowości, które stanowią fundament. Są to: flegmatycy, cholerycy, sangwinicy oraz pragmatycy. Wszyscy ci ludzie znacząco różnią się od siebie. Przez poznanie siebie zdobywamy kolejne atuty w naszej walce ku drodze do lepszej pozycji przetargowej podczas naszej rozmowy kwalifikacyjnej, lub gdy będziemy starać się o zmianę stanowiska.

Podczas szkolenia poznamy swoje możliwości. Nauczymy się jak wykorzystywać własne zalety i wykorzystać je w praktyce, w życiu codziennym. Dowiemy się czy lepiej uczymy się korzystając z tekstu, który widzimy, czyli jesteśmy tak zwanymi wzrokowcami, czy też lepiej zapamiętujemy wykłady ze słuchu. Gdy dowiemy się tego, będzie nam lepiej przyswajać sobie nowe informację oraz zapamiętać więcej rzeczy. Specjalne ćwiczenia pozwolą określić, co jest dla nas lepsze – jaką metodę nauki powinniśmy wybrać, aby odniosła jak najlepszy skutek. Naukowcy stwierdzili, iż poznanie naszych własnych możliwości w sferze przyswajania wiedzy owocuje lepszymi efektami.

Kreowanie własnego wizerunku polega głównie na zaprezentowaniu się w jak najlepszym świetle. Ten kurs przygotuje każdego do tego, aby móc przedstawić swoją osobę w sposób, który ułatwi znalezienie pracy, dostanie się na wymarzoną posadę. Każda osoba, która ukończy kurs będzie umiała ukazać się w świetle, w którym praktycznie nie wybranie jej na dane stanowisko byłoby błędem pracodawcy. To może wydawać się bardzo proste, ale jednak bardzo duża ilość osób nie potrafi się zaprezentować, co później skutkuje tym, że otrzymuje ona niezamierzony cel.

Szkolenia ukaże wady i zalety człowieka, nauczy autoprezentacji, ale też wskaże kierunek, który należy obrać aby się rozwijać. Ktoś kiedyś powiedział, że gdy człowiek się nie rozwija to się cofa. Taki kurs pokaże każdej osobie jak powinna zaplanować drogę własnego rozwoju, zarówno w dziedzinie naukowej, jak i psychiki. Szkolenie pomoże obrać początkowo łatwe cele, które trzeba osiągnąć, aby rozwijać się. Z czasem dana osoba będzie sama wyznaczać sobie cele, które będzie musiała zrealizować.

Kurs uczy także osoby, które są na stanowiskach kierowniczych i mają pod sobą pewną ilość osób. Uczy ich godzenia roli szefa z innymi rolami życiowymi. Tak więc szkolenie ukaże perspektywę życia, w której można osiągać zamierzone cele, zdobywać najlepsze wyniki i przy tym nie zaniedbując życia rodzinnego oraz towarzyskiego. Ludzie przeważnie dzielą się na pracoholików lub też tak zwanych obiboków. Kurs pomoże stać się osobą potrafiącą zachować bezpieczny umiar i równowagę pomiędzy pracą, a rodziną.

Człowiek będący na stanowisku, które wymaga od niego wielu czasu i poświęcenia, a do takich należą stanowiska kierownicze, musi potrafić odpowiednio rozplanować sobie czas. Bardzo pożądaną cechą jest umiejętność budowania strategii zarządzania czasem. Polega ona na tym, aby umieć tak zorganizować pracę, by być pospolicie mówiąc – ze wszystkim wyrobionym. Wtedy nic takiej osoby nie pogania, bo ma wszystko poukładane. Jest to bardzo dobre, gdyż zapewnia komfort nie tylko fizyczny, ale przede wszystkim psychiczny.

Osoba na stanowisku wyższym, która posiada pod sobą dany zespół pracowników musi mieć podzielną uwagę, gdyż od tego zależy szybkość pracy, podejmowanych decyzji i obrót spraw. Kierownik powinien umieć także koncentrować uwagę też tylko w danej chwili na wybranej sprawie, ponieważ prowadzenie kilku rzeczy naraz prowadzi czasem do tego, że nie można zakończyć dobrze żadnej. Skoncentrowanie uwagi na wybranej sprawie jest dobrą cechą, ponieważ świadczy o właściwym zorganizowaniu danego człowieka oraz jego odpowiedzialności. Tak, więc treningi pamięci, ćwiczenia umysłowe na specjalnych szkoleniach przydadzą się z pewnością każdemu.

Ludzie, którzy zajmują posadę kierowniczą albo i wyższą są w ogromnym stopniu narażeni na stres, bowiem są oni odpowiedzialni za niezwykle wiele rzeczy. Wbrew pozorom może być to uciążliwe, dlatego też nie każdy nadaje się na wysokie stanowisko. Kurs przygotuje osobę jak radzić sobie, gdy ma się na głowie mnóstwo spraw do załatwienia. Szkolenie pokaże wszelkie poznane strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach stresowych.

Ludzie także na szkoleniach uczą się rozwijania własnych umiejętności interpersonalnych. Są to uzdolnienia, które dana osoba będzie potrafiła u siebie znaleźć, a także później wydobyć je i maksymalnie wykorzystać w życiu osobistym. Pomoże to także w rozwijaniu kariery zawodowej. Dlatego też są to niezbędne elementy, a można łatwo je zdobyć na odpowiednich szkoleniach z kreowania wizerunku.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • DZIEŃ OTWARTY AVENHANSEN | 2019
    Termin: 2019-05-28 - 2019-05-28. […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym(EZD)
    Termin: 2019-05-30 - 2019-05-30. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie EZD. Zapoznanie z podstawowymi przepisami regulującymi postępowanie z dokumentacją. Zdobycie podstawowej wiedzy i umiejętności w zakresie zar […]
  • Zarządzanie konfliktem w zespole i efektywna komunikacja
    Termin: 2019-06-03 - 2019-06-04. Czy konflikt zawsze jest czymś złym? Czy warto zapobiegać konfliktom? Kiedy włączać się w rozwiązywanie konfliktów? Jak skutecznie komunikować się podczas konfliktu, gdy emocje sięgają zenitu? Często w tych tematach działamy intuicyjnie. Szkolenie ma na celu zatrzymanie się nad tymi zagadnieniami i dokładną ich analizę. Zachę […]
  • Storytelling w biznesie
    Termin: 2019-06-03 - 2019-06-04. Szkolenie przedstawia najbardziej sprawdzone sposoby opowiadania historii i daje narzędzia do ich samodzielnego budowania. Dzięki kontekstowi biznesowemu stanowi trampolinę do budowania zajmujących opowieści wyróżniających Twoją działalność. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest wyposażenie Uczestników w najbardziej skuteczne n […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-06-03 - 2019-06-04. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami konstruowania umów najczęściej spotykanych w obrocie gospodarczym. Korzyści dla uczestników szkolenia: uzyskanie specjalistycznej wiedzy w zakresie konstruowania umów gospodarczych, & […]
  • Efektywna komunikacja interpersonalna z elementami inteligencji emocjonalnej i asertywności
    Termin: 2019-06-03 - 2019-06-04. Warsztat szkoleniowy pokazuje i uświadamia, w jaki sposób ludzie na siebie oddziałują i z czego składa się komunikacja międzyludzka. Uczestnicy zapoznają się w praktyce z najskuteczniejszymi stylami i strategiami komunikacyjnymi, umożliwiającymi dokładne zrozumienie drugiej strony. „Jascha Heifetz (sławny amerykański skrzypek […]
  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-06-03 - 2019-06-04. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu ma, przede wszystkim, na celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. & […]
  • Negocjacje zaawansowane emocjonalnie - rola kłamstwa i emocji
    Termin: 2019-06-03 - 2019-06-04. Celem szkolenia jest przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z procesem negocjacji – na każdym etapie (od przygotowania poprzez przeprowadzenie aż do zadań związanych z zamknięciem). Dodatkowy cel szkolenia to uświadomienie, iż nawet najlepiej przygotowany i poprowadzony proces, może ulec fiasku, kiedy w grę wejdą na […]
  • Profesjonalne podejście do klienta z uwzględnieniem obsługi trudnego klienta
    Termin: 2019-06-04 - 2019-06-05. Praca z klientami wymaga doskonałego podejścia - nie tylko nastawienia na rozwiązywanie problemów, czy umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami – a przede wszystkim proaktywnej, asertywnej postawy i umiejętności budowania relacji z klientami. Obsługa klienta jest niezwykle ważna dla organizacji, którym zależy na nawiąz […]
  • Zamówienia publiczne poniżej 30 tys.€ oraz inne wyłączone z obowiązku stosowania ustawy Pzp z uwzględnieniem zasad konkurencyjnego udzielania zamówień w projektach unijnych
    Termin: 2019-06-05 - 2019-06-05. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przedstawienie teoretycznych zagadnień, ale przede wszystkim praktycznych doświadczeń i rozwiązań w zakresie wydatkowania środków o wartości nieprzekraczającej 30 tys. € oraz innych zamówień wyłączonych ze stosowania ustawy Pzp. Bardzo istotnym zagadnieniem dotyczącym zamówień wyłączonych z […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode