Konkurs „Dodawaj wpisy – zgarnij szkolenie”

Aktywne uczestnictwo w rozwijaniu i ulepszaniu portalu internetowego zyskuje nowy wymiar dzięki zorganizowanemu przez firmę AVENHANSEN konkursowi, w którym warto postarać się o pierwsze miejsce. Forum to znajdujące się pod adresem www.forum-szkolenia.pl w całości poświęcone jest tematyce rozwijania umiejętności, dostępnych szkoleń, ich zakresu oraz innych, równie przydatnych zagadnień. Od dnia 15 grudnia zeszłego roku aż do końca marca tego roku jest czas na to, aby pokazać wszystkim osobom zgromadzonym wokół tego forum tematycznego, że posiadamy odpowiednią wiedzę i determinację do tego, aby przekazać jak najwięcej posiadanego doświadczenia.

Czego dokładnie dotyczy omawiany konkurs? Zasady są proste i klarowne – każda osoba, która ukończyła osiemnaście lat, jest zarejestrowana na portalu www.forum-szkolenia.pl może w nim wziąć udział. Osobami wyłączonymi z możliwość udziału w konkursie są te, które pracują w innych firmach szkoleniowych lub które zamieszczają linki reklamowe na łamach tego forum. Aby uzyskać możliwość wygranej, należy w wyznaczonym terminie, to jest od 15 grudnia do końca marca umieścić jak najwięcej wpisów na wyznaczonych przez organizatora konkursu działach portalu. I tak, osoby, które wykażą się największym zaangażowaniem i najciekawszymi spostrzeżeniami, przemyśleniami oraz które dadzą najbardziej wartościowe wpisy ze wszystkich osób biorących udział w konkursie w dziale Wszystko o Szkoleniach, Strefa Uczestników szkoleń, strefa Trenerów oraz AVENHANSEN mają szansę na wygranie szkolenia otwartego. Zakres tematyczny działów jest zatem wystarczająco szeroki, aby zainteresować ludzi o różnej wiedzy i doświadczeniu. Szkolenie otwarte zostanie zaś w stu procentach sfinansowane przez organizatora konkursu. Czas na realizację nagrody to jeden rok.

Jak zatem widać, jest o co się starać. Szkolenia otwarte, dzięki doskonale przygotowanej ekipie trenerów, świetnej organizacji oraz profesjonalizmu w przekazywanej wiedzy, to wartościowe doświadczenie, o które warto się postarać. Jak napisałem powyżej, cztery działy tematyczne poświęcone zostały na potrzeby zmagań uczestników. Rozbieżność tematyczna gwarantuje możliwość wykazania się osobom o różnych zainteresowaniach, lecz jednocześnie oznacza to większą konkurencję. Jednak nie wystarczy sama ilość wpisów – te bowiem powinny nieść ze sobą możliwie jak największą wiedzę merytoryczną. Zatem ilość, ale również i jakość. Najmniejsza akceptowana ilość, poniżej której nie można liczyć na nagrodę, to piętnaście wpisów. Jak zatem widać, nie jest to dużo. Czy zatem trzeba się jeszcze dłużej zastanawiać? Jeżeli ktoś ma coś do zaoferowania w kontekście merytorycznej wiedzy, co jednocześnie pasuje tematycznie do jednego z powyższych działów, nie powinien się ociągać. Ktoś inny może właśnie pracować na wygraną – a jak pisałem wyżej, jest się o co starać.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-09-23 - 2019-09-24. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu maprzede wszystkimna celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. […]
  • Efektywne negocjacje sprzedażowe
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem. Korzyści dla uczestników szkolenia: W efekcie szkolenia poznasz: Narzędzia służące rozpoznawaniu osob […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w […]
  • Negocjacje w biznesie
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników na […]
  • Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-26. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub skła […]
  • FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą d […]
  • Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Znasz to uczucie kiedy siedzisz jak sparaliżowany przed ekranem komputera i nie wiesz od czego zacząć, tyle masz zadań? A na wszystko tak niewiele czasu. A może często pracujesz po godzinach? Nie musi tak być, jeśli nauczysz się zarządzania swoją energią, przyswoisz kilka zasad i narzędzi wspomagających zarządzanie sobą w cza […]
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
    Termin: 2019-09-30 - 2019-10-01. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.: stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach […]
  • Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)
    Termin: 2019-10-02 - 2019-10-02. Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie E […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode