Automotywacja a Szkolenia

Motywacją nazywamy stan gotowości istoty rozumnej do podjęcia określonego działania. Każdy człowiek swe życie motywuje na różny sposób. Ważne jest to by mieć, po co żyć. Osoby, które mają problemy ze wzbudzeniem w sobie jakiejkolwiek motywacji często popadają w depresje i inne podobne choroby. Człowiek, który chce osiągnąć stan motywacji, musi mieć motyw, którym będzie się kierował. Dla niektórych jest to sława, prestiż, pieniądze, a dla innych mogą to być pobudki patriotyczne, czy też własna rodzina. Wyszczególniamy dwa rodzaje motywacji. Pierwszym z nich jest tak zwana motywacja pozytywna. Zachodzi zazwyczaj wtedy, gdy z własnej nieprzymuszonej woli chcemy komuś zaimponować, czy też chcemy zdobyć pieniądze, bądź sławę. Drugim rodzajem motywacji jest motywacja negatywna. Jest ona zazwyczaj spowodowana przez osoby trzecie. Ma miejsce wtedy, gdy szef na przykład daje nam do zrozumienia, że gdy się nie poprawimy to stracimy posadę.Z motywacją często wiążą się też czynniki motywujące. Do takich czynników możemy zaliczyć na przykład podwyżkę w pracy, czy też różnego rodzaju nagrody. Czynnikiem motywującym może też być pochwała.

Jak dobrze wiemy najlepszym czynnikiem motywującym są pieniądze. Wiadomo to od dawna, że gdy chce się uzyskać lepszy efekt to wiążą się z tym koszty. Warto jednak pamiętać, że osoba, która otrzymała wyższa pensje nie zawsze później będzie lepiej pracować. Szkolenie zaprezentuje szereg sposobów na to, by móc dostrzec poprawę pracy pracownika, czy też pogorszenie jego wydajności. Motywując pracownika podwyżką warto pamiętać o tym by ja zwiększać stopniowo. Tak za każdym razem było widać, że doceniamy go coraz bardziej. To na pewno podniesie jego morale i zapewni lepszą i wydajniejszą prace. Istnieje wiele teorii motywacji, gdyż każdy człowiek jest inny. Te najistotniejsze rozpatrzymy oczywiście na zajęciach. Motywatorem nie zawsze muszą być pieniądze. Motywacje do lepszej i wydajniejszej pracy może dać także lepsze stanowisko w firmie.

Zaplanowanie nagrody za wykonanie celu. Łatwo jest zaplanować sobie przyjemną nagrodę za wykonanie zadania. Motywuje to również do pracy, ponieważ kieruje nasze myśli na oczekiwaną nagrodę, a nie na trudy podejmowanego działania. Pozytywne myśli i uczucia względem nagrody mogą zostać przeniesione na myśli i uczucia względem działania. Początkowo nieprzyjemne działanie może stać się dla nas czymś pozytywnym. Ważny element, który zostanie rozpracowany podczas szkolenia jest związany z motywowaniem przez współpracowników. Motywacja wśród pracowników też może być mile widziana, gdyż to wspomoże na pewno w uzyskaniu lepszych wyników danej grupy osób, czy też samej firmy, której pracują. Motywacja na ogół jest pozytywny zjawiskiem, lecz gdy działa pomiędzy pracownikami, to wtedy mogą narodzić się różnego typu konflikty. Wtedy tą motywację należy mieć ciągle pod swoim okiem, by nie wymknęła się spod kontroli. Podczas szkolenia zostanie przeprowadzony trening automotywacyjny, który będzie miał na celu wyszukanie naszych własnych motywatorów. Często różnego typu sytuacje, czy też zdarzenia mogą wzbudzić właśnie motywację.

Gdy mówimy o Automotywacja na pewno warto rozwinąć temat celów jakie w życiu sobie postawimy. Cele zarówno w życiu prywatnym, ja i zawodowym należy wyznaczać na miarę swoich możliwości. Podczas kursu zostaną przetestowane możliwości jakie posiada dana osoba. Wtedy to ustalimy odpowiednie cele, takie które będzie możliwie łatwo osiągną, ponieważ za wysoko postawiona poprzeczka może doprowadzić do rozczarowań, a w konsekwencji do utraty dalszej motywacji. W życiu prywatnym, jak i zawodowym warto jest dostrzegać pozytywne strony niektórych złych sytuacji. Pozwoli nam to na czerpanie nauki jak i radości z życia. Osoby, które uczą się na własnych błędach, przy czym nie zatrzymują się w obliczu własnych porażek, z pewnością prowadzą mniej stresujący tryb życia. Brak stresu oznacza również większą motywację, łatwiej jest ją wzbudzić. W życiu ważne jest budowanie i utrzymywanie pozytywnego stanu emocjonalnego oraz zaangażowania w daną pracę. Kurs ukaże każdemu dobre strony wykonywanych dotąd czynności, które nie należały do tej pory dla ciebie do najprzyjemniejszych.

Podczas tworzenia motywacji ważne jest likwidowanie stresu związanego z pracą i życiem osobistym. Podczas kursu zostaniesz zapoznany jak likwidować niepożądane napięcia. Wyzbycie się tego wspomoże w pozytywny sposób rozwój na każdej płaszczyźnie życiowej. W trakcie treningu na pewno zostaniesz postawiony w obliczu różnego rodzaju problemów, które będą mieć na celu pełne wyzwolenie twych własnych możliwości oraz umiejętności zmiany problemów w wyzwania. Szkolenie rozwinie twoją kreatywność i elastyczność w myśleniu i działaniu, dlatego też warto wziąć w nim udział.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-09-23 - 2019-09-24. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu maprzede wszystkimna celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. […]
  • Efektywne negocjacje sprzedażowe
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem. Korzyści dla uczestników szkolenia: W efekcie szkolenia poznasz: Narzędzia służące rozpoznawaniu osob […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w […]
  • Negocjacje w biznesie
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników na […]
  • Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-26. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub skła […]
  • FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą d […]
  • Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Znasz to uczucie kiedy siedzisz jak sparaliżowany przed ekranem komputera i nie wiesz od czego zacząć, tyle masz zadań? A na wszystko tak niewiele czasu. A może często pracujesz po godzinach? Nie musi tak być, jeśli nauczysz się zarządzania swoją energią, przyswoisz kilka zasad i narzędzi wspomagających zarządzanie sobą w cza […]
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
    Termin: 2019-09-30 - 2019-10-01. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.: stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach […]
  • Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)
    Termin: 2019-10-02 - 2019-10-02. Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie E […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode