Szkolenia dla menadżera czyli czy kierownik musi się szkolić?

Dziś firmy chcą posiadać na stanowiskach kierowniczych najlepszych specjalistów w dziedzinie, którzy będą zarządzać skutecznie zespołem w czasie kryzysu. Dlatego takie szkolenia nabierają coraz większego znaczenia i są niezwykle ważne. Na stanowisku kierowniczym powinien zasiadać specjalista, który dysponuje wiedzą zarówno teoretyczną, jak i umiejętnościami organizacyjnymi. Według dzisiejszych ekspertów menadżer powinien przejść kilkanaście szkoleń obejmujących zagadnienia z dziedziny biznesu kontaktów międzyludzkich, motywowania pracowników. Osoba na stanowisku kierowniczym powinna przejść kursy, dzięki którym będzie potrafiła przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną, po której od razu wywnioskuje czy będzie mieć pożytek z danego pracownika. Chociaż w dobie kryzysu firmy mają mniej funduszów, to i tak wysyłają swoich pracowników na szkolenia. Chcą oni bowiem w ten sposób podnieść prestiż swojego zakładu pracy. Jest to dla nich długoterminowa inwestycja w swoich podopiecznych, którzy w przyszłości pokierują całym zespołem pracowników. W przyszłości przyniesie to z pewnością niemałe zyski.

W obecnej sytuacji, jeśli nie będzie się inwestowało w szkolenia menadżerów, nie będzie się podnosiło ich kwalifikacji, to oni przejdą do konkurencji, która im to zapewni. Trudna sytuacja gospodarki biznesowej po wielkim kryzysie zwiększyła wymagania wobec samych menadżerów. Teraz liczący się menadżer w branży musi być dobrym strategiem, komunikatorem i przewodnikiem. We wszystkich tych rolach musi być skuteczny. Taki człowiek powinien umieć planować i przekładać wyznaczone cele na konkretne działania. Musi on być kreatywny, rozwijać się poprzez poznawanie nowych technik i korzystanie ze szkoleń. Bo gdy tylko będzie działał według starych założeń nie będzie się przystosowywał, to po prostu nie sprawdzi się na dynamicznie rozwijającym się wciąż rynku. Szkolenia uczą kierowników umiejętności porozumiewania się z pracownikami. Dzięki temu uda im się przekonać w przyszłości do swoich racji. Kursy z zakresu komunikacji są bardzo potrzebne, gdyż to one właśnie przygotowują do relacji szef – pracownik. Menadżerowie na kursach uczą sięprzekazywania podopiecznym swych wizji co do działania całej firmy i poszczególnych osób.

VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.10_1130]
Rating: 0 (from 0 votes)

Napisane przez:

Zostaw komentarz

XHTML: Możesz użyc następujących znaczników: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

RSS AVENHANSEN – Najbliższe szkolenia

  • Nowoczesne formy marketingu
    Termin: 2019-09-23 - 2019-09-24. Szkolenie z nowoczesnych form marketingu maprzede wszystkimna celu przedstawienie uczestnikom alternatywnych metod i narzędzi marketingowych, dzięki którym podniosą efektywność dotarcia do odbiorców bez dużych nakładów finansowych. […]
  • Efektywne negocjacje sprzedażowe
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Cel szkolenia: Wzmocnienie i przygotowanie pracowników do samodzielnego i efektywnego prowadzenia negocjacji sprzedażowych przy założeniu długofalowej współpracy z Klientem. Korzyści dla uczestników szkolenia: W efekcie szkolenia poznasz: Narzędzia służące rozpoznawaniu osob […]
  • Umowy handlowe w praktyce
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Szkolenie z częścią warsztatową skierowane do osób pragnących nabyć lub usystematyzować swoją wiedzę oraz sprawdzić swoje umiejętności w […]
  • Negocjacje w biznesie
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności w posługiwaniu się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki przekazywane przez trenera to sprawdzone w firmach biznesowych rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie przez uczestników na […]
  • Instrukcja Kancelaryjna dla Urzędników - Warsztaty
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-26. Korzyści dla Uczetników szkolenia: Uczestnicy zapoznają się z zasadami procesu tworzenia prawa wewnętrznego, przybliżone zostana zagadnienia związane z organizacją obiegu korespondencji, czynności kancelaryjnych, trybu przekazywania dokumentacji akt spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do archiwum zakładowego lub skła […]
  • FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą d […]
  • Wygraj wyścig z czasem! Zarządzanie sobą w czasie z elementami asertywności
    Termin: 2019-09-26 - 2019-09-27. Znasz to uczucie kiedy siedzisz jak sparaliżowany przed ekranem komputera i nie wiesz od czego zacząć, tyle masz zadań? A na wszystko tak niewiele czasu. A może często pracujesz po godzinach? Nie musi tak być, jeśli nauczysz się zarządzania swoją energią, przyswoisz kilka zasad i narzędzi wspomagających zarządzanie sobą w cza […]
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon z elementami telemarketingu
    Termin: 2019-09-30 - 2019-10-01. Celem szkolenia jest praca nad zbudowaniem zespołu świadomego wagi własnej postawy nastawionej na Klienta tzn.: stosowanie filozofii pro klienckiej w codziennej pracy z wykorzystanie telefonu jako narzędzia obsługi i komunikacji z Klientem nabycie podstawowych umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych w różnych sprawach […]
  • Komunikacja asertywna z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
    Termin: 2019-10-01 - 2019-10-02. Asertywność dość często bywa mylnie identyfikowana jedynie z mówieniem „nie”. Choć osoba asertywna potrafi odmawiać prośbom innych osób, gdy są one nie do przyjęcia, ale nie w tym leży prawdziwa istota asertywności. W sytuacjach zawodowych, porozumiewając się z klientem wewnętrznym, czy zewnętrznym, komunikacja asertywna jest […]
  • Obieg Dokumentacji w Urzędzie Tradycyjnym i Elektronicznym (EZD)
    Termin: 2019-10-02 - 2019-10-02. Korzyści dla Uczestników szkolenia: Poznanie zasad organizacji pracy kancelaryjnej i zasad obiegu dokumentacji w jednostce organizacyjnej w systemie E […]

Szkolenia otwarte

Szkolenia w miejscowości:

Kraków

Warszawa

Poznań

Wrocław

Zakopane


Artykuły

qrcode